promo
Training
  • Servicegerichte training   ( 1 item )

     Service gerichte training en coaching mogelijk;

    Doel : bewust worden van servicegericht handelen en vervolgens ook handvaten toegereikt krijgen om servicegericht te handelen.

    Zowel de klant als ook U staat centraal.

    Een praktijkgerichte training waarin we graag goed luisteren naar wat uw ervaringen zijn en hiermee aan de slag gaan.

     - servicegericht denken en handelen

    -  klachtenbehandeling

    -  feedback ontvangen en geven

    -  klantkenmerken

     

  • Klantgerichte Training   ( 1 item )

     

    Klant gerichte training en coaching mogelijk;

    Doel : bewust worden van klantgericht handelen en vervolgens ook handvaten toegereikt krijgen om klantgericht te handelen.

    Zowel de klant als ook U staat centraal.

    Een praktijkgerichte training waarin we graag goed luisteren naar wat uw ervaringen zijn en hiermee aan de slag gaan.

     - klantgericht denken en handelen

    -  klachtenbehandeling

    -  feedback ontvangen en geven

    -  klantkenmerken

     

  • Teambuilding   ( 1 item )

    Doel: meer begrip voor elkaar, meer samenwerking, vergroten gunaspect.

    -  teambuilding voor een specifieke afdeling

    -  teambuilding voor integratie/ betere samenwerking voor verschillende afdelingen

    -  teambuilding voor gehele organisatie

     

    In overleg met u bepalen we gezamenlijk welke doelstellingen we willen bereiken.

    Goed communiceren is een belangrijk onderdeel van deze training.

    Eventueel te combineren met een outdooractiviteit.

  • authentiek acquireren/presenteren   ( 1 item )

    Doel ; betere resultaten behalen. Bewust worden van verbaal-en non verbaal gedrag.
    Bewust worden van authentiek gedrag versus rolgedrag.

     - authentiek zijn

    -  de kracht van uitstraling / aantrekkingskracht

    -  vergroten van de gunfactor

    -  betere samenwerking

    -  omzetverbetering

     

  • Gespreksvoering   ( 1 item )

    In diverse gespreksvoeringen zijn trainingen en coaching mogelijk;

    - interviewtechnieken ( o.a. STAR, SHARE) Nederlands-, engels- en duitstalig.

    - verkoopgesprekken ( Zakelijk flirten, SPIN, ABC, AAI, AIDA)

    - tweegesprekken (POP-functionerings,-beoordelingsgesprekken)

    - feedback geven en ontvangen

    - sollicitiatiegesprekken (zakelijk flirten)

    - complimenten geven en ontvangen.

    - werken aan uitstraling van jezelf en je omgeving

    -  commerciele telefoongesprekken

    -  klachtenbehandeling

    -- vraag ook over andere gesprekvoeringen